Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 11 april 2011

Paasdoosje 1

Hi,

Elk jaar maak ik met Pasen kleine cadeautjes voor mijn familie. Ik wilde dit jaar graag cadeaudoosjes maken en een voorbeeld was te vinden in de nieuwe Magnolia Ink! Dus ben ik aan de slag gegaan...het worden in totaal 4 doosjes met lekkere paaseitjes erin natuurlijk! Dit is mijn 1e creatie;


Het papier is van 7Gypsies en heb ik door de Grand Calibur  gedraaid met de Crown Ovals mal. Deze machine is echt ideaal voor projecten op A4 formaat! Het 'venstertje' heb ik dichtgeplakt met doorzichtige folie. De onderkant van het doosje heb ik verstevigd met wat karton, zodat de paaseitjes niet erdoor vallen......De randjes van het doosje heb ik bewerkt met distress inkt walnut stain.
De stempel is van de magnolia celebration collection 2011. Deze heb ik ingekleurd met mijn derwent potloden en afgewerkt met stickles diamant.
De tekst heb ik zelf gemaakt met word. De grote bloem is van vilt met een wood flourish.


en de achterkant!

De tekst is van magnolia. De grote bloem is de nieuwe spellbinder 'Carnation Creations' deze heb ik na het embossen in de mal laten zitten en bewerkt met inkt.
Ik vond het erg leuk om eens een doosje te maken en hoop dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen!

Fijne avond nog en tot de volgende keer!




5 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Jolanda

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje, super leuk gedaan!

    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de complimenten!
    Laura welkom op mijn blog en veel kijk-en inspiratieplezier!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Jolanda,

    wat een super leuk doosje heb je gemaakt. Je vroeg waar dat glossy accent vandaan komt,nou volgens mij verkopen ze dat bij iedere hobby/knutselzaak.
    als ik je mail adres zou hebben wil ik wel een foto sturen hoe dat het potje eruit ziet maar zie bij jou geen mail waar ik wat naar toe kan sturen.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda