Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 18 april 2011

Paasdoosje 4

Hi allemaal,

Hier is mijn laatste paasdoosje......nu ga ik weer eens verder met een kaartje voor de afwisseling!
Het leuke papier is van magnolia en de stempel van de hoppy easter collection 2010.
Deze is ingekleurd met derwent potloden.


Het doosje heb ik door de 'Grand Calibur' gedraaid met de spellbinders mal 'carnation creations'.
Afgewerkt met roosjes, stickers en stickles.
Randjes aangezet met distress inkt 'milled lavender'.



en de achterkant!

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer!

Fijne avond en geniet morgen van het prachtige weer......





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke site heb je ik ga er nog even verder op rondkijken je maakt hele leuke dingen echt toppie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danny,

    Welkom op mijn bloggie en veel kijk- en inspiratieplezier!
    Bedankt voor de complimenten!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda