Mini-Challenge Blog Liefde is...

zaterdag 3 december 2011

Puppy Love

Hoi allemaal,

Het is altijd weer een klein feestje voor mij om jullie leuke en lieve reacties te lezen! Super bedankt weer!! Ik waardeer dat enorm:0)
Bij Challenges For You hadden ze deze keer wel een hele leuke opdracht; maak een Layout adhv de sketch. Dat was voor mij pas een echte uitdaging, want ik heb nog nooit een Layout gemaakt!!!
Dus ben ik met goede moed en veel zin aan de slag gegaan.
En meiden, Jolan heeft er weer een verslaving bij:0))
Superleuk om te maken en ik heb me kostelijk geamuseerd!
Dit is het resultaat van een middag heerlijk freubelen;



De foto is van onze hond Baloe. Hij was hier 12-13 weken oud en de eerste dag bij ons thuis! Is hij niet om op te vreten:0)
Het DP is van Magnolia en vind ik er wel leuk bij passen. Verder heb ik nog papier gebruikt van Forever Friends en van een pakket van de Aldi (daarvan zijn ook de leuke letters!)
Ik vond het een leuke sketch om mee te werken en had niet gedacht dat het zo goed zou lukken de eerste keer!

overige materialen;
Doohickey; tag
Spellbinders; star circles
Marianne Design; 'Lintjesmal' en lint
Stempels; MME
Distress inkt; vintage photo
dew drops, cm lint & harten doily; harlekino
embellie, pins & veertje; eigen voorraad
bloem; magnolia
screenprint; hambly
film strip ribbon; Tim Holtz
hart chipboard; Maya Road
stickles; diamont

Challenge;


Ik ben heel benieuwd hoe jullie mijn 1e LO vinden:0)

Een heel fijn weekend (lekker knutselweer!) en tot maandag, dan heb ik voor jullie de verjaardagskaart met bijpassend doosje voor Andy....

32 opmerkingen:

  1. Wow Jolanda, ik vind je LO prachtig! Heel mooi met deze zachte kleurtjes. En wat een schattig hondje hebben jullie!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd!!! Ik vind het een prachtige LO en wat heb je er mooie details in verwerkt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beatiful layout, really goergeous
    BIG HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Jolanda, ik kan mij helemaal voorstellen dat je blij wordt van deze uitdaging. Past gewoon bij jou om helemaal los te gaan met leuke details. Ik vind het erg leuk gedaan en wat een droppie was en is je hond!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste LO is prachtig! De kleuren zijn even schattig als de foto :-) Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda. Nou, je hebt er talent voor hoor!!! Je zou echt niet zeggen dat dit je 1e LO is! Hopelijk gaan er nog meer volgen (haha, ik ben zelf echt een LO-liefhebber). Leuke uitwerking van de schets. Lief vlaggen-stempeltje en mooie details toegevoegd. Bedankt voor het meedoen met de challenge van CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat moet je zeker vaker doen dat ziet er echt geweldig uit!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hardstikke leuk gedaan Jolanda.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan, je eerste lay-out! Leuk, die centimeter en het lint door de strip onder je foto. Erg leuk ook, dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat mag je echt vaker doen, ben aan het genieten van Baloe en van je prachtige lo. Schitterend Jolanda ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Ziet er prachtig uit, weet je zeker dat dit je eerste keer was?? En wat een scheet van een hond zeg. Ooit wil ik ook nog eens een LO maken maar of dat er van komt?? Wie weet.
    Fijn weekend nog.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! Jij bent ook van alle markten thuis..............!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo wat heb je deze lay-out sketch mooi gedaan!!
    mooi papier.
    ik heb die challenge ook gezien maar dit keer wordt het niet....maar je doet ook veel aan het maken van verschillende creaties!!
    leuk.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi, mooie kleur, lieve foto helemaal af.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaa, wat een poeppie!! Zowel Baloe als je LO. Mooi papier en details. Je blijft kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Mooie details.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooie LO en dat voor de eerste keer! Ook een hele leuke schattige foto!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve pupfoto, prachtig gedaan als dit je eerst layout is. Ben benieuwd naar de volgende... als die nog eens komt. xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou als dit jouw eerste LO is dan ben ik nu al benieuwd naar de rest! Echt heel erg leuk, super dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Jolanda, Wat leuk dat je op mijn blog een berichtje hebt achtergelaten! Altijd leuk om te krijgen.Wat een leuke creaties maak jij :) Zeker de moeite om nog eens langs te komen! Groetjes vanuit Spanje,

    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat leuk dat je op mijn blog bent geweest en leuke berichtjes hebt achtergelaten, ik ga je nu ook volgen hoor, het is een plezier om op je blog rond te snuffelen,
    en wat een schitterende layout heb je gemaakt, en dat voor de eerste keer, echt super gaaf.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je 1e LO is gelijk super mooi geworden, wat een schattige foto van jullie hond, heel erg leuk!
    Succes met de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow knap zeg deze lay out...voor de eerste keer echt super!
    Ik maak ook nooit lay outs want ik zou niet weten waar ik die dan allemaal moest laten.
    Vind ze wel prachtig bij anderen hoor!
    De flesjes uit je vorige post zijn ook echt super mooi gemaakt!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beeldschone LO Jolanda, ziet er super uit! Bedankt voor je reactie op m'n blog, ik heb geen idee waar het aan ligt, heb hetzelfde bij veel bloggers die ik ook volg. Geniet van je nieuwe week! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow gaaf hoor en dat voor een eerste layout moet je dus vaker doen dat zie je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat ontzettend leuk gemaakt en wat een schatje is balou. Beetje late reactie, maar dat komt dus door het blogger probleem. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooh wat een schatje is dit!! Een hele leuke layout heb je gemaakt :) Moet ook weer eens beginnen met mijn foto boek af te maken ... hihi :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je prijs bij challenges for you! Wat leuk dat je door hun challenge een LO bent gaan maken. Ik vind hem hartstikke mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oooooooo, wat gaaf!! Je hebt ook nog gewonnen!!!! Je hebt het echt verdiend!! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie pagina!
    Mooie kleuren en ook mooie indeling.
    Het hondje zelf is ook wel heel erg schattig ;)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda