Mini-Challenge Blog Liefde is...

dinsdag 10 april 2012

Bloemen houden van mensen:0)

Hoi allemaal,

Mijn paaskippetje glimt nog altijd van trots, 
omdat ze zoveel leuke reacties kreeg:0) Bedankt lieve bloggers!!
 Zijn jullie ook de paasdagen goed doorgekomen?
Wij hadden bezoek van mijn ouders en mijn schoonvader in spe! Ik had gekookt en het had iedereen goed gesmaakt:0) Mijn muffins met frambozen vielen ook goed in de smaak! Ze waren alleen wat klein uitgevallen, want ik had de vormpjes maar half gevuld i.p.v 3/4 deel......och ja, zo was het wel een ideale lekkernij bij de koffie! Daarna nog 3 gangen te gaan.....
Baloe had ook geluk, want er was nog wat vlees over en hij had ook nog een paashaas speeltje gekregen!

Vanmorgen heb ik nog eens een bloemstukje gemaakt!


En de 'restjes' heb ik gebruikt voor decoratie!


Dit houten kistje met glaasjes kreeg ik laatst van Andy samen met 2 houten hartjes....'Heb je weer iets te pimpen', zei hij! Lief he?


Voor het bloemstukje heb ik gebruikt;
Ranonkels
Zuidenwindlelies
varen
groen/bruin blad
sisal
ronde oase

Ik heb het bloemstukje 2 keer uit de oase gehaald en bij de 3e poging was ik pas tevreden!
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Tot zaterdag, dan ben ik terug met de winnaar van Liefde is...#3!!
Dus tot dan!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende blog maar weer!



35 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super gezellig uit .
    heel knap gemaakt .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er mooi en gezellig uit. Leuk dat houten kistje met glaasjes, kan je op elk jaargetijde aanpassen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig bloemstuk Jolanda, brengt toch een beetje zon in huis. En heel mooi hoe je die restjes verwerkt hebt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, wat ziet het er allemaal sfeervol en gezellig uit! Jij bent ook van alle markten thuis! Geweldig :) Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,

    het is weer een prachtig bloemstukje geworden!
    En zeker in combinatie met de glaasjes.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, jullie hebben de Paasdagen zo te horen erg gezellig doorgebracht, fijn! Je hebt weer een paar beeldschone stukjes gemaakt, ze brengen heel wat fleur in huis! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jo,

    Wat ben je weer lekker bezig geweest, jammer dat ik de muffins niet kan proeven, maar ze zullen zeker lekker zijn.
    En wat heb je het weer gezellig gemaakt, vooral het bloemstukje erg mooi. Ik ben weer zeer nieuwsgierig naar je nieuwe challenge, helaas heb ik niet zoveel met koken en bakken, dus deze challenge 3 heb ik overgeslagen.
    Maar kom snel kijken naar je nieuwe challenge.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke voorjaarskleurtjes Jolanda en het bakje is superleuk gepimpt. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh dat ziet er ook lekker vrolijk uit!!! Helemaal leuk! Zelf ben ik gister ook bezig geweesd een leuke mand te vullen voor op tafel!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beeldschoon geheel, super die kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er echt super leuk uit

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie gezellige dagen gehad en lekker gesmikkeld zo te lezen!!! Schitterende stukjes Jolanda, heel wat vrolijker dan dit grijze en natte weer en dat bakje met glaasjes is echt enig, kun je steeds opnieuw leuk maken!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw heel erg gaaf Jolanda! Mooie stukjes
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gedaan Jolanda! Ook de restjes staan prachtig in die glaasjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig! Wat ben jij toch geweldig met bloemen....werk je soms in een bloemenzaak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor, maar heb wel vroeger een aantal cursussen gevolgd!

      Verwijderen
  16. Jee wat knap gemaakt! Echt een kunstwerkje hoor!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben jij bloemiste of zo?? wat een prachtig bloemstuk, Jolanda!! En je kistje is super gepimpt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie bloemstukjes. Helaas beschik ik niet over zulke goede groene vingers. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie bloemstuk heb je gemaakt en ook het bakje heb je geweldig gepimpt! Kunstwerkjes, allebei!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieverd, die Andy van jou :) Het kistje ziet er hartstikke leuk uit zo. Ook het bloemstukje is supergezellig. Wat een heerlijke kleuren. En het gaat al net als bij het kaarten maken: niet in 1 keer tevreden, maar uiteindelijk helemaal goed!
    Hier hebben we een rustige Pasen gehad, lekker uitgeslapen, heerlijk ontbijtje en de gourmet weer aan. En nu weer business as usual :)

    groetjes, Elllen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo jouw a.s mannetje verwent je toch maar weer hè Jolanda je hebt een prachtig bloemstukje gemaakt echt een gezellig geheel lieve groet Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgens mij ben jij van veel markten thuis! Kaarten maken en bloemschikken, het gaat je allebei perfect af! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige bloemstukjes.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er goed uit Jolanda. Heel gezellig.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow dat ziet er echt heel gezellig uit! Super hoor!
    Wat een lief hondje is dat!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi hoor.
    Enne......lief he, zijn die mannen soms!!
    Is toch geweldig dat hij zo "meedenkt".
    Om de foto van de hond moest ik erg lachen, hij geeft mij een knipoog, zooooooo lief!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige bloemstukken jolanda heel mooi gedecoreerd.
    en prachtige kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooie bloemstukken het ziet er gezellig uit zo.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij bent ook écht van alle markten thuis!!! Wat schitterend gedaan.... vooral het onderste bloemstukje vind ik helemaal geweldig; érg mooie kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jolan,

    daar ben ik hoor, bloos, bloos....Wat een misverstand. Nou nog je minichallenge in mijn sitebar en dan ben ik klaar.
    Je bloemen zijn heel vrolijk en mooi! Lief van Andy dat hij dat zomaar voor je mee neemt om te pimpen.
    Ben benieuwd naar de volgende uitdaging.....en hoop weer mee te kunnen doen,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi ! Wat een gave bloemstukjes.... Ik word er helemaal vrolijk van. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo,

    Wat een schattige bloemstukjes heb je gemaakt.
    Heerlijk zo de bloemetjes.
    Hier in de Key's in Florida zijn weinig bloemen en
    heel erg duur en ze zijn binnen een paar dagen al weer
    weg. Dat mis ik hier wel.
    Dus heerlijk om te kijken naar al dat mooie ontwerp van jou.

    Groetjes
    Roos-Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda