Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 6 april 2012

Happy Easter

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten en veel plezier en inspiratie wensen op mijn bloggie! 
Het was de afgelopen week rustig op mijn blog, maar ik heb zeker niet stil gezeten!
De trouwkaarten productie is in volle gang en ik heb 'nog' maar 3/4 deel te gaan.....
Inmiddels heb ik ook al wat ideetjes voor de bedankjes. 
Het aftellen gaat nu ineens hard! Hopelijk krijg ik alles op tijd af:0)
Tussendoor maak ik wat andere projectjes en dan kan ik jullie ook weer wat laten zien!

Deze 'kale' kip zag ik laatst bij de Xenos en ze riep 'pimp mij'!!
Dus ging ze gezellig mee naar huis en nu fleurt ze de boel wat op tijdens de Paasdagen!


Tilda  en de kuikentjes uit de 'Hoppy Easter Collection 2010' heb ik weer ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Het paasei is en stans van Spellbinders en de tekst heb ik gemaakt in Word.
Randjes gekleurd met crackle paint.
De bloemen zijn van Wild Orchid.
De rozenblaadjes heb ik gemaakt met de Flowerpunch van Nellie Snellen.
Hier en daar wat stickles voor de bling en klaar is mijn Paaskippetje:0)

Challenges;
Simply Magnolia  - Dies/Punches/Ribbon
MDUC #140  - Easter inspired
IAMC #129  - Pasen
AnMaCreatief #7  - Voorjaar
Anything Goes Challenge #64  - Anything Goes!
Just Magnolia #151 - Anything Goes!


Tenslotte wil ik jullie allemaal hele fijne Paasdagen wensen en tot de volgende keer!



54 opmerkingen:

  1. Hoi Jo,
    Nou dat vrolijkt zeker het pasen op. Wat een leuk idee. Jij bent ook altijd wel druk met je interieur enzo, leuk hoor.

    Jullie ook hele fijne paasdagen en nog heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Succes met de uitnodigingen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kippetje zeg, vond hem kaal al leuk maar na het oppimpen stijgt die toch wel in waarde :-)..succes met de uitnodigingen meis en ook hele fijne paasdagen..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige paascreatie Jolanda!!
    Fijn paasweekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou die kip zal wel blij zijn dat je haar wat aangekleed hebt.
    je hebt ze mooi gedecoreerd jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo Jolanda,

    wat een prachtig paaskipje heb je ervan gemaakt!
    En tilda heb je mooi ingekleurd, ook de plooitjes in haar jurkje!
    Ik heb nog geen tijd gevonden voor het kaartje voor je challenge, ik hoop dat je dit niet erg vindt.
    Waar jij de tijd en de puf vandaan haalt! En dan ook nog zoveel trouwkaartjes, pff, petje af hoor!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je lieve berichtjes Jolanda ik ben net thuis en ik moet 19 april een m.r.i.scan maken, de andere dag de uitslag ik ben benieuwd.
    Maar het gaat nu om jouw prachtige paaskip wat een leuk idee en wat heb je hem mooi ingekleurd het maakt me weer een beetje blij als ik zulke mooie dingen zie ,en wat fijn om te horen dat alles lekker verloopt voor jullie a,s huwelijk als ik in de buurt zou wonen zou ik stiekem komen kijken hoe het er allemaal uitziet je maakt ons wel nieuwsgierig nou vroutwje jullie ook fijne paasdagen en tot blogs Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er ontzettend mooi en origineel uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,
    Het ziet er weer schitterend uit,leuke paas decoratie.
    En succes met je voorbereiding.
    Een fijne pasen,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. als ik een kale kip zou zijn en jou zag lopen ,zou ik je ook hebben geroepen.
    je hebt het weer heel erg leuk gemaakt
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Dat ziet er weer superleuk uit en fijn dat je nog een beetje op schema ligt voor jullie bruiloft want ik heb laatst gezien hoe een boekkaart eruit ziet veel werk maar supermooi.

    Alvast een prettig paasweekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie! Wat leuk, zo'n kip pimpen!! Hele fijne paasdagen gewenst en succes met de voorbereidingen voor jullie huwelijk!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee! Zo is het toch gelijk een heel ander gezicht hé?!
    Fijne paasdagen toegewenst.
    En leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dit heb je leuk gedaan, mooi is je opgepimte kip!
    Wat knap dat je al je trouwkaarten zelf maakt, succes verder daarmee.

    Fijne paasdagen,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan met de kip, schitterend, en veel plezier met de trouwvoorbereidingen, wat leuk dat je alle kaarten en bedankjes zelf maakt. En natuurlijk alvast fijne paasdagen.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig hoor als je daar niet vrolijk van wordt met Pasen.
    Jij ook fijne paasdagen!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De niet meer kale kip is een super vrolijke paasdeco in jullie huis!! Wat een werk meis die trouwkaarten en dan ook nog bedankjes....de weken vliegen zo snel voorbij, niet gaan stressen hoor dan kom je amper aan genieten van de grote dag toe!!!!
    Fijne Pasen voor jou en Andy!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He wat een leuk idee, prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous Jolanda!!
    And thanks for joining MDUC for the Easter Challenge.
    Wishing you a wonderful weekend and Happy Easter!
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat keigaaf Jolanda !! Supermooi !! Leuk dat je weer meedoet bij Derwents & Prisma's en ik wens je heel veel succes. Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda,

    wat een leuke vrolijk versierde kip!! Dat je daar tijd voor hebt tussen de trouwkaarten door.
    Maar ook wel weer leuk denk ik, om even weer wat anders te doen...
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je van een saaie kip een prachtige kunstwerk gemaakt!! Super mooi en heel vrolijk en lente achtig!! Fijne paas dagen, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gedaan Jolanda.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het ziet er weer geweldig uit Jolanda !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful creation . Thank you for sharing it with us at anything goes challenge.
    Emma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kip is dat geworden, erg mooi hoor.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jolanda.. héél erg leuk idee!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Fijne paasdagen
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gezellige paaskip. Fijne dagen. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is erg mooi geworden.
    Jij ook een fijn paasweekend.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kip ziet er geweldig mooi uit.

    Fijne paasdagen en groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldigggggggg, wat een gave paasdecoratie. Schitterend gedaan hoor!
    Jij ook hele fijne paasdagen, geniet ervan. Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super gave kip heb je gepimpt, erg leuk!
    Fijne paasdagen en succes met je trouwkaartjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk heb je dat gedaan met de kale kip! Maakt het allemaal stukken gezelliger, want van het weer moeten we het dit keer niet hebben helaas.
    Zet 'm op met je trouwkaarten, time flies..., maar het gaat natuurlijk helemaal goed komen.
    Geniet van de komende dagen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Enig, leuk gepimpt kippetje! Ja, het gaat hard nu hé!! Voor je het weet is het zover. Ik zou zeggen, ik kom je helpen, maar je woont zo ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous Easter project with fabulous colouring!

    Thank you for joining in the challenge at Anything Goes this time, and hope to see you here again soon..

    Hugs
    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ohh wat een leuk idee om deze kale kip zo mooi te decoreren! Het is echt een prachtige creatie geworden!

    Fijne Pasen!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk idee. Het is prachtig.
    bedankt voor je deelname bij SImply Magnolia
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel erg leuk!
    Fijne Paasdagen,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige creatie Jolanda! Super leuk gedaan! Happy Easter!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ziet er erg gezellig uit, Jolanda. Gezellig Pasen. Liefs,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke gepimpte kip!
    Fijne paasdagen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ben al benieuwd naar de resultaten van de kaarten en de bedankjes! Ze zullen zeker weer de moeite zijn!
    Haha, die kip zal content zijn nu ze daar zo mooi hangt te wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oh this is just gorgeous love that image,and those beautiful colours and detail,bless you for playing at anything goes,challenge this week hugs Cherylxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een prachtige creatie Jolanda.
    Vrolijk Paasfeest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat leuk gedaan zeg

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een vrolijke en mooie paascreatie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hai Jolanda, wat een super versierde kip heb je er van weten te maken! Leuk hoor! En zo te horen gaat het goed met de voorbereidingen van jullie huwelijk, spannend hoor! Het gaat nu snel dichterbij komen, leuk hoor! Veel succes! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  48. De kip zal vast voor gezelligheid in huis hebben gezorgd!! Leuk gedaan!! En veel succes nog met het maken van de kaarten!!! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wow what a fantastic idea Holanda, perefectly coloured and designed...thanks for joining in with our Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk gedaan zeg! Leuk idee ook!
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een bijzonder mooie creatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda