Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 22 juni 2012

with deepest sympathy

Hoi allemaal,

Wat kreeg ik veel reacties op mijn trapjeskaart! 
Erg leuk om te lezen:0)
Bedankt lieve bloggers voor jullie trouwe bezoekjes aan mijn blog!
Vandaag een condoleance kaart....deze maak ik liever niet te vaak en vind ik ook best lastig....


De basis is witte cardstock. Het paarse cardstock heb ik met een embossingmal door de cuttlebug gedraaid. 
De tekstdigi is van TLC en gestanst met een Spellbinder S4-310 'Lables Eighteen'.
Gemat op paarse cardstock met een iets grotere SB.
De bloemen vastgezet met een brad.
Het vlindertje maakt het geheel af!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden....

Even iets heel anders!
Zoals jullie weten ben ik een groot fan van de Spellbinders en heb ik sinds 1,5 jaar een Grand Calibur. Een paar weken geleden draaide deze niet meer goed en heeft Andy het apparaat uit elkaar gehaald!


Zoals jullie kunnen zien op de foto, was het kleine tandwiel op 2 plaatsen afgebroken!
Mijn garantie was helaas afgelopen, maar toch contact opgenomen met Spellbinders.
Deze week ontving ik een nieuw tandwiel en loopt mijn GB weer helemaal soepel:0)
Dat noem ik nog eens goede service!!

Ik wens iedereen een fijn weekend en tot de volgende blog!


28 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart,helaas horen deze er ook bij.
    En een goede service voor je nieuwe tandwiel.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, wat leuk dat je zomaar een nieuw tandwieletje kreeg,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Jolan,

    ik vind het een stijlvolle kaart! Ze zijn niet makkelijk, die kaarten. Maard eze vind ik heel geschikt als condoleance kaart.
    En inderdaad goede service!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel mooi Jolanda, ik het er nog nooit een gemaakt maar ik denk dat het heel verstandig is er wat in voorraad te hebben.
    Wat een geweldige service, soms gebeuren er nog echt hele leuke dingen zelfs buiten de garantieperiode!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje en super dat ze zomaar een nieuw tandwiel opsturen dat hoor je niet vaak

    groetjes en een prettig weekend

    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stijlvolle kaart en fijn dat je GB is gemaakt. Mijn cuttlebug is ook wel eens uit elkaar geklapt, die was helaas definitief overleden. Ik kreeg na drie jaar toch een nieuwe omdat het waarschijnlijk aan de fabricage lag. Fijn als de service zo goed is, dat moet je altijd maar afwachten, Fijn weekend, Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is heel stijlvol Jolanda!
    Super service ja,kan je zeker weer 1,5 jaar zorgeloos stansen.
    De foto van het ijs vogeltje is trouwens ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en stijlvol is je kaartje! Ook de kleur paars vind ik erg mooi gekozen. Wat een goed service zeg en gelukkig dat Gb weer soepel loopt.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een zeer stijlvolle kaart Jolanda en wat is jou Andy handig zeg tof voor je dat hij je machine weer heeft kunnen maken,nu met de dure tijd van jullie huwelijk kan je dit er niet echt bij hebben,fijn dat je het tandwieltje op de kop heb weten te tikken. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helaas horen dit soort kaarten bij het leven
    de ontvanger zal zeker troost kunnen halen uit deze mooie kaart
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet leuk, maar het is in elk geval wel een hele mooie kaart geworden!
    Goeie service van Spellbinders!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoort bij het leven, maar je kaart is heel mooi.
    Je kleur is goed, paars is in heel veel landen een rouwkleur.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooie kaart jolanda.
    en wat fijn dat de grand caliber weer goed doet inderdaad een goede service.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    hele stijlvolle kaart!
    En wat fijn dat ze je een nieuw tandwieltje hebben gestuurd!
    Tot dinsdag.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stijvolle kaart Jolanda, helaas al te goed om er 1 in huis te hebben. Ik ben blij voor je met de service van spellbinders Excallibur. Heerlijk dat je hem nu weer op en top gebruiken kunt. Fijn weekend, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Jolanda, helaas moeten we af en toe ook dergelijke kaarten maken. Vind 'm wel heel elegant geworden en paars is ook een zeer geschikte kleur voor een dergelijke kaart. Fijn dat je machine weer is gemaakt, kun je weer lekker vooruit! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad lastig om een condoleancekaart te maken. Ik vind deze kaart erg mooi en de kleur past prachtig.
    Heerlijk dat je apparaat weer 'loopt', want zonder kun je vast niet :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jolanda,
    ik heb een award voor je op mijn blog!! misschien lijkt je dit wel leuk om mee te doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het ook lastig om een condelance kaart te maken,maar je heb er toch wat moois ervan gemaakt. Fijn dat je machine het weer doet,we kunnen niet zonder hé. Fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie stijlvolle kaart Jolanda, ook een mooie tekst digi. Wat fijn dat je machine weer werkt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gedaan Jolanda.....

    Wat een service!!! En dan nog zo'n handige man en klaar is je GC weer....

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zijn ook niet de leukste kaarten om te maken, maar deze is heel stijlvol.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De aanleiding voor deze kaart is wel niet zo leuk, maar je kaart is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart en bijzonder moeilijk om er een te maken. Ik heb me er nog niet aan durven wagen... Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda

    Helaas horen deze kaarten er ook bij maar als hij zelfgemaakt is dan geeft dat toch extra steun, je kaart is heel stijlvol.
    Wat fijn dat je een nieuw tandwiel hebt gekregen en er weer mee aan de slag kan. Ik hoop dat mijn cuttlebug ook gemaakt kan worden want het zijn toch wel onmisbare apparaten.
    Ik vind je trapjeskaart ook helemaal super.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart! En wat fijn dat je weer met je apparaat aan de slag kunt!! Wat kun je hem missen als hij het niet meer doet he?!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda , inderdaad geen leuke kaarten om te maken .... Maar hij ziet er prachtig uit. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda