Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 17 juni 2013

CARGO 568-3A

Hoi allemaal,

Gezellig dat je langs komt! 
Vandaag laat ik jullie een kaart en een gepimpt doosje zien voor de mannen onder ons:0)
De kaart was bestemd voor mijn schoonvader en het doosje voor mijn vader! Deze kaart had ik al voor hem gemaakt...


Gebruikte materialen;
kraft & blauwe cardstock
DP & stempels - MD Eline's buitenhuis - Beach House
diverse Spellbinders
touw

De komende dagen wordt het wat mij betreft goed freubelweer, want ik houd niet van zo'n tropische hitte...

bedankt voor je bezoekje en de leuke reacties op mijn accordion kaart!



22 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie kaarten en doosje heb je gemaakt.
    En tja ik houd wel van zon maar wat er gaat komen is ook weer sterk overdreven weer he?!
    Ik geloof ik ga ook lekker aan de freubel
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gemaakt Jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,
    Voor mij ook lekker binnen zitten freubelen, wat heb je 2 superleuke mannen creaties gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt Jolanda, ik vind het weer super. Veel knutselplezier de komende dagen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten voor de Pappa's Jolanda!!!
    Ook ik moet niks van dat extreem warme weer hebben hoor en zag net op het nieuws dat we daarna naar de 19 graden gaan, wat een gigantisch verschil en daar kan ik dus ook niet tegen, moperdemopper hihihi!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan! Ja die hitte hoeft voor mij ook niet Jolanda!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Wat mooie gemaakt weer, prachtige kleuren ook en lekker stoer.
    Tja, het is hier altijd hollen of stilstaan, iets er tussenin kan blijkbaar niet dus of 36 graden of 19......zucht.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt Jolanda!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Jolanda, ik mag nooit meer in de zon, dus ik blijf lekker in de schaduw binnen, daar is het voor mij het beste, bij jullie in het zuiden wordt het echt héél heet, hou je goed meisje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw meis, wat heb je weer toppertjes van kaarten gemaakt zeg!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi
    Prachtig gemaakt weer waren de vaders vast blij mee.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een geweldige mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super creaties heb jij gemaakt,
    heel erg mooi zeg ☼
    Enne ik zit met dit warme weer ook gewoon binnen
    hoor, veel beter uit te houden dan buiten..

    Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
    En lekker van het zonnetje genieten ☼
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er weer erg leuk uit. mooie voorkant met die vissen.
    de kaart voor je vader had ik nog niet gezien....ook erg mooi gemaakt. mooie embossing en bootstempel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh wat een mooie mannencreatie!

    Ja het wordt wel erg heet om buiten te zitten he. En mijn hooikoorts is nu ook begonnen dus ik blijf ook liever binnen hoor.



    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige mannencreaties. Heel gaaf en stoer! Het heeft hier al geregend en geonweerd............Ben benieuwd wat het verder nog gaat brengen vandaag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die zijn echt zoooo mooi en zoooo geschikt voor mannen! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooie mannen-creaties heb je gemaakt , Jolanda. Met dit weer zit ik ook binnen te freubelen hoor .... xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda