Mini-Challenge Blog Liefde is...

donderdag 20 juni 2013

HB 2 you

Hoi allemaal,

En de zomer is weer even voorbij...het regent...
Vannacht was het echt benauwd, heb bijna geen oog dicht gedaan;0( 
Gelukkig koelt het nu lekker af!
Vanmorgen was ik dus al vroeg wakker en ben ik bezig geweest met een nieuwe blog layout! Ik vind het wel leuk geworden en ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Dan verder met mijn kaart!
Ik heb weer zo'n leuke Besties digi ingekleurd met Spectrum Noir...


De basis is witte cardstock en het DP is van Maja Design 'Vintage Spring Basics'.
Ik heb de gave Nestabilities 'Grand Decorative Labels One' gebruikt:0)
De Spellbinder 'Just Swingin' (dit keer zonder schommel) heb ik alleen geëmbost! Het papier in de stans laten zitten en bewerkt met distress stain....

Verder gebruikte materialen;
bloemen, vlinder - kruidvat
brads & plakparels - xenos
lint - RG
blaadjes - crealies
stempel 'postcard' - prima marketing
letters 'HB 2 you' - Noor

Challenge;
Besties Challenge #21 - pearls/lace


Een fijne dag en tot de volgende keer!



22 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda
    Gelukkig, niet meer zo warm pff.
    Je Lay out is prachtig, je kaart is super, wat mooi gekleurd, om over de kleuren maar te zwijgen, Fantastisch mooi gemaakt.
    Ik zou als ik jou was vanmiddag lekker een uiltje knappen.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Je blog ziet er ook erg mooi uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja vannacht was inderdaad erg benauwd, het is hier ook altijd hollen of stilstaan maar goed, het is nu eenmaal zo en houdt het wel afwisselend hihi.
    Je kaart is weer een schatje hoor, gelukkig is het niet te warm om te freubelen;)
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart Jolanda! En je bloggie ziet er weer fris en fruitig uit!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je layout is prachtig geworden Jolanda net zoals je schitterende kaartje, ik vind hem supermooi. En wat zijn ze leuk toch die Besties, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart Jolanda heel erg mooi gedaan.

    ps als je de volgende keer ook kijk bij scrapbookstampsociety challenge dan kan je het samen voegen en maak je kans op 2 keer 30.00 dollar aan digi's.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke blog layout
    en ook een leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit!
    En je bloglayout is ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie vrolijke kaart met een schattige digi erop. Je blog ziet er ook leuk uit, heel zomers! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een beauty, ontzettend mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig Jolanda, en ook je bloglayout is lekker fris en mooi.
    gr,. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda , je blog ziet er erg mooi en zomers uit !! Ik ben blij dat de hitte weer weg aan het gaan is .... mij veel te heet. Toevallig dat we allebei aan een kaart met een Bestie aan het werken waren. Die van jou ziet er supers uit !! Mooi zo in het paars. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige en fleurige kaart, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gedaan!!!

    www.daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi
    Gaaf je nieuwe blog layout (dacht even dat ik op een nieuw blog was)
    Knap gedaan zou niet weten hoe ik dat moet maken .
    Je kaart ziet er ook weer schitterend uit .
    heel mooi gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er lekker zomers uit die layout...
    Het kaartje natuurlijk ook, wat zijn ze toch leuk die besties.
    En 15 september is de dag dat ik 4o kaarsjes uitblazen mag (een
    hele klus..ha,ha)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave kaart joh! En je bloggie ziet er weer puik opgepimpt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je blog ziet er prachtig uit, leuk gedaan! Je kaart is weer een beauty, mooi hoor in paarstinten.
    Inmiddels is het denk ik wel aardig afgekoeld bij je: het weer is prut, geef mij dan toch maar de warme dagen van afgelopen week. Daar geniet ik toch meer van!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Jolanda,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Wat een mooie bloglayout heb je lekker zomers.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda