Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 17 maart 2014

Kaartenbeurs...

Hoi allemaal,

Het was een weekend met een gouden randje:0)
Zaterdag ben ik gezellig met Wendy, Pouwla en Cindy naar de kaartenbeurs geweest! De pret begon al vroeg in de trein richting Den Bosch...samen op de foto met Wendy en DE Marianne & Neline. Christa kwamen we ook nog tegen!
Leuke spulletjes gescoord en veel lol gehad! Kortom een geslaagde dag! Ben nog steeds aan het nagenieten...(lees na-stuiteren:0)


Zondag gingen we nog richting Zuid-Limburg en kon ik mijn lieve neefje weer eens knuffelen:0)
's Avonds moest ik gewoon nog even freubelen (al was de accu he-le-maal leeg...) kon niet meer wachten...
Ik had de distress spritzer gekocht en wat is dat een gaaf ding!!

het resultaat;



Deze tag heb ik speciaal gemaakt voor mijn oom; hij houdt volgende week een feestje omdat hij 20 jaar in zijn appartement woont! 

Ik wil jullie weer bedanken voor het langskomen en de leuke reacties:0)
tot de volgende keer!


11 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    ik vond het ook een superdag! Ik heb het zoooo naar m'n zin gehad!
    En wat een leuke tag heb je gemaakt! Fijn dat het spritsding of hoe dat ook heet, goed bevalt.
    Ik heb nog niet gefreubeld....miss. vandaag, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag heb je gemaakt. Jammer dat ik niet wat langer met jullie heb kunnen praten... het was alle drie de dagen heel erg druk maar wel heel erg gezellig.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit, het klinkt als een welbestede dag! Mooi is de tag die je voor je oom maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, wat een gave tag heb je gemaakt, leuk zo'n spritzer, ik heb er al over gehoord maar nog niet gezien. Danoesja en ik hebben nog naar jullie gezocht ( en geroepen LOL) maar helaas niet gevonden....leek ons zo leuk om jullie 3 te ontmoeten...misschien een volgende keer? Op dat klein fotootje zit je goed in de ( haak ) bloemetjes, vooral die op je hoofd is gaaf, hihi ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woehahahahaa!!!! Geweldig het fotootje onderaan hihi. Wie heeft die lapjes er toch opgelegd en een foto gemaakt hihi. Wat goed dat je toch nog wat energie naar boven kon toveren en een prachtige tag hebt gemaakt. Bij mij zit alles nog in de verpakking. Die dubbele verjaardag gisteren was vermoeiend, hopelijk vandaag aan de fröbel!
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De gezelligheid spat er af en wat gaaf dat je Marianne (die heb ik in Drachten ontmoet) en Neline (mijn "baas" bij het Don&Daisy-Blog) hebt ontmoet en ja Christa is natuurlijk ook super want die kan er ook wat van. Ik ben jaloers Jolanda hihihi!!!! Je tag is enig!!! Lekker nagenieten en freubelen met je nieuwe spulletjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda
    Wat een leuke foto's, je kan zien dat jullie genoten hebben. Jammer dat wij jullie niet gezien hebben......en Miranda riep inderdaad geregeld "Pouwla" hahaha, maar helaas. Christa zijn wij ook tegen gekomen. Het was een drukke maar vooral gezellige dag.
    Je tag is echt heel mooi geworden. Geniet van je nieuwe spulletjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een geweldig leuk weekend geweest, ondanks dat het druk en vermoeiedn was kan ik me indenken dat je toch even wat uit wilde proberen. Leuke foto's ook trouwens, een en al gezelligheid. Heel erg mooi wat je gemaakt hebt overigens, zou ik bijna vergeten te zeggen haha.
    Groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad, heerlijk he tussen alle mooie spulken struinen....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ps je tag is ook erg leuk.... hihi.

    Vergat ik helemaal neer te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was dus een dag om in te lijsten heerlijk toch?
    Je hebt een leuke tag gemaakt met je nieuwe spullen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda