Mini-Challenge Blog Liefde is...

donderdag 15 mei 2014

kerst in mei

Hoi allemaal,

Vandaag 2 kerstkaarten voor de voorraad! Het was al een tijd geleden dat ik met de distress markers heb gekleurd...tegenwoordig gebruik ik ze vooral i.c.m de distress spritzer!
Meteen maar meerdere afdrukjes gekleurd...


De basis van deze kerstkaart heb ik gemaakt met een Go Kreate mal. Het DP is van Joy!
Afdrukje is van Bildmalarna en heb ik gestanst met een Spellbinder. Ticket / stempel is van magnolia.

Challenge;
CCWS #123
Sparkles CH#40 

en de tweede variant;


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reacties!



15 opmerkingen:

  1. Hele leuke en lieve kerstkaartjes Jolanda!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent het kleuren met Distress niet verleerd Jolanda, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, lieve kaartjes heb je gemaakt Jolanda, de afdrukjes zijn echt mooi.
    Fijne dag, liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn 2 schatjes Jolande, erg mooi gemaakt,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolan,
    wat een lieve meikerstkaartjes heb je gemaakt. Ik vind de bovenste het mooist!
    Komt vast door de kleur...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, wat een leuke kerstkaarten, past goed bij de temperatuur vannacht, vorst aan de grond, brr. Ik heb ook nog gekeken bij je mixed media kaart met de mini-magnolia's, súper joh ! Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kerstkaarten, ook zo leuk dat effect wat je krijgt van je afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn twee mooie kerstkaartjes die je gemaakt hebt Jolanda

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kerstkaartjes heb je gemaakt, vooral de onderste vind ik heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great design and execution. . Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaarten in mooie kleuren!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is just the cutest card ever what a lovely image and the layout is perfect for our challenge over at “ Spsrkles Christms Challenge It’s Cold Outside “ good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So cute. Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas Challenges for our 'Baby it's cold outside' challenge.

    Hugs Helen P (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda