Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 23 mei 2014

sarah

Hoi allemaal,

Vandaag een mixed media in de aanbieding.... speciaal gemaakt voor Christa! Ze wordt volgende maand 50 en dat verdient toch wel een bijzondere creatie... Deze is inmiddels aangekomen en ze was er heel blij mee..missie geslaagd:0)


(klik op de foto en deze wordt groter:0)

Ik ben begonnen met het maken van structuur d.m.v pleistertape, stencils & structuurpasta. Ook heb ik enkele stukjes DP vastgeplakt met mod podge. Verder heb ik papieren bloemen,  blaadjes, takjes e.d. vastgeplakt. Hierover 2 lagen gesso. Aangezien ik geen gekleurde glimmermist heb, maakte ik deze zelf met twinkling H2O en sprayen maar! De tak, vogelhuisje, elfje & overige embellies heb ik beschilderd met een penseel  met twinkling H2O.


Bedankt voor je bezoekje en tot blogs!
Fijn weekend!



17 opmerkingen:

  1. Maar goed dat je. Een beschrijving erbij hebt gegeven. Kunstwerk hoor! De ontvanger zal vast wel blij zijn. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou , de ontvangster is ZEKERS blij met deze prachtige creatie !! Das geen kaart meer , maar een schilderij !! Jolanda : SUPER BEDANKT !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat is die Christa toch maar weer een bofkont zeg. Wat een werk!!! Heeel erg mooi.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda
    Een prachtig stukje vakwerk laat je ons zien, wat heb je dit weer mooi gemaakt.
    Ik las op F B dat Christa er héél blij mee is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat is wel even iets anders dan een kaartje Jolanda, Wat zal Christa hier van opgekeken hebben, een super creatie!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gemaakt voor Christa Jolanda, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind hem geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Jolan, wat een gaaf cadeau heb je gemaakt voor Christa. Ik heb al twee andere gezien en ze gaat verwend worden! Ik vind het weer superknap.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, super gaaf en wat een mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, wat heb je dit mooi gemaakt en zoveel leuke details, de engel/fee is superleuk.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful "creations" sheet trays and so much going on, cordial greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie creatie Jolanda, wat een bofkont is Çhrista

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda, prachtig geworden! Wat een gave creatie. zoveel details om te zien! Fijne zondag, Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf zeg!!! Doe het je niet na.... wat veel prachtige details!!!
    Fijne zondag...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie combinatie van alles! het ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda