Mini-Challenge Blog Liefde is...

zondag 11 januari 2015

Happy Birthday

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaart in mijn favo kleur:0)
De jarige heeft de kaart al een poosje geleden ontvangen, maar ik had 'm nog niet op mijn bloggie laten zien...


Gebruikte materialen;
paars/lila cardstock
randpons Martha Stewart 'cherish' 
DP - Bo Bunny 'Enchanted Garden' en zelf gemaakt met de gelli plate:0)
diverse stansen van MarianneD, Lalaland, memory box & Joy
houten frame - craft emotions bewerkt met Inka Gold
knoopjes - action
plakkant - zeeman
roosjes -woc


Bedankt voor je bezoekje en tot blogs!


7 opmerkingen:


  1. Het is een schitterende kaart, super kleuren
    en een gaaf model ook ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Jolanda en de kleuren zijn zeker prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Jolanda en wat gaaf om een houten frame op je kaart te gebruiken..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Jolanda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooie kaart!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty zeg! Natuurlijk is paars helemaal top! Maar ook de details die je erop hebt gemaakt vind ik weer helemaal klasse!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje!!!

    groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda