Mini-Challenge Blog Liefde is...

donderdag 19 februari 2015

Celebrate!

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kaart en haaksels:0)
Vandaag heb ik voor jullie een liftkaart! Toevallig kwam ik op het blog van de liftchallenge en de kaart van deze week sprak mij wel aan. Dus Jolan aan de slag met distress inkt en stempels!
Hier is dan mijn allereerste liftkaart....ben best tevreden! En ik vond het superleuk, dus wie weet ga ik wel vaker meedoen!


Dit was de liftkaart;



Liftchallenge;



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!


9 opmerkingen:

  1. Je lift is erg mooi met deze sprekende kleuren, de witte stans als label met tekst komt daardoor erg mooi uit! De stempels eromheen ook. Wat leuk dat je meedoet met ons, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lift heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart ! Wat een mooie diepe kleuren !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je deze lift gaaf gemaakt Jolanda. Ik vind hem super geslaagd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lift is helemaal geslaagd Jolanda.... en wat verrassende kleuren heb je gebruikt *lol*
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, geweldige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je ons hebt gevonden én gelijk ook meedoet! Je kaart is mooi, en ook je kleur gebruik. Mooi frame, goeie lift dus. Dank je wel, enne tot de volgende keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat heb je helemaal geweldig leuk gedaan. Inderdaad echt wel wat voor jou om deze kaart te liften.
    Heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda