Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 13 april 2015

Adore

Hoi allemaal,

 Bedankt voor de leuke reacties op mijn mixed media creatie:0) Gezellig dat je langs komt op mijn blog! Vandaag start weer een nieuwe challenge bij de Dutch Besties!
Het thema voor de komende maand is; Alles mag met als optie hartjes!

Mijn bijdrage;


Gebruikte materialen;
basis cardstock en jute
houten frame (craft emotions) bewerkt met Inka Gold
DP zelf gemaakt met gelli-plate. Hierop de bestie digi geprint!
diverse stansen van Lalaland, Joy & Noor
3D plakletters - My Minds Eye
charm - action
plakparels - action & MarianneD.
roosjes - Woc & eigen voorraad
distress markers

Onderstaande digi mag je gebruiken voor de challenge;



Je kunt je kaart uploaden t/m zondag 10 mei 13 uur!!
Veel plezier en vergeet je niet een kijkje te nemen op het Besties blog bij mijn collega's voor nog meer inspiratie:0)



5 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie Jolanda, mooie kleuren en zo mooi de Bestie in het frame verwerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een geweldige creatie echt supers mooi.

    Fijne week lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een aparte creatie laat je ons weer zien Jolanda, ziet er super mooi uit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolan,
    wat bijzonder....ik dacht eerst dat je een verkeerde foto bij je bericht had geplaatst.
    Toen ik beter ging kijken zag ik haar pas! Wat een leuk idee is dit!
    Mooi uitgewerkt!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda, deze creatie heb je ook weer schitterend gemaakt. wat bijzonder! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda