Mini-Challenge Blog Liefde is...

woensdag 17 juni 2015

Aan de haak:0)

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn gehaakte tasje zien! 
Kaarten maken staat nu op een laag pitje...Met dat mooie weer ben ik ook liever buiten en dan is haken ideaal!


Super cute niet? Misschien maak ik 'm ook nog een keer voor mezelf....

Ook haakte ik een tijdje geleden dit 'early birdje'
Heel leuk om te maken en het haakt lekker weg...



Inmiddels ben ik begonnen aan de Scheepjes CAL 2015. Het wordt een omslagdoek en vandaag start week 2! 

dit is week 1;


Ook ben ik nog bezig met een minion (voor Andy)
Genoeg te doen dus! Nu nog ff potjes energie kopen...
Misschien zijn ze ergens in de aanbieding:0)


Fijne dag en tot de volgende blog!


3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk tasje, de rondjes voor de omslagdoek zijn vrolijk van kleur,
    ben nieuwsgierig hoe hij eruit komt te zien.
    Fijne dag.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo JOlan jij bent lekker bezig! Prachtige creaties .. Je scheepjes vind ik echt super... Ps Ik heb wel wat energie in de aanbieding voor je... ik heb nog energie voor 10 hihihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolan, wat een gaaf haakwerk. En zeker lekker dat dat buiten kan.
    En je hebt en heel goede smoes om niet te hoeven strijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda