Mini-Challenge Blog Liefde is...

zondag 8 november 2015

Beauty

Hoi allemaal,


Welkom op mijn blog op deze mooie zonnige zondag! We boffen maar met het weer! Echt genieten:0) 
Vandaag heb ik van alles wat...zoals jullie weten ben ik ook regelmatig 'aan de haak'! Een heerlijke ontspannende bezigheid! Onderstaande pony heb ik met veel plezier gehaakt...
Natuurlijk maak ik ook nog kaarten! Bijpassend notitieboekje maakt het geheel compleet!

Je kunt wel raden welke hobby de ontvangster heeft:0)



Bedankt voor je bezoekje en nog een fijne zondag!



5 opmerkingen:

  1. Hee Jolan, wat een gezellig verjaardagspakketje is het zo bij elkaar geworden.
    heel gaaf dat gehaakte pony'tje. En lekker roze! Echt super voor een paardenmeisje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda
    Prachtig je gehaakte creatie en je mooie kaart.
    Grts Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou nou, wat leuk toch allemaal.
    Ik ben ook zo druk met haken, echt zo'n ontspannende bezigheid. Heerlijk!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wowww dat is nog eens een leuk setje zeg,
    mooi gemaakt en gehaakt, heel gaaf ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi setje bij elkaar zo Jolanda!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda